Yenİ ve HeyecanlI Hİkayelerİmle En kIsa Zamanda Gerİ Dönüyorum



Biliyorum, biliyorum çok uzun bir ara oldu. Hayat, etmek parası, sıkıntılar, gezmeler ve diğer bahaneler birleşince zamanın ve blogun ırzına iyice geçtim. Ama güneş yeniden doğdu, artık aydınlığa çıktım. Bu da geri dönüşün habercisi olmalıydı. Hem size bir güzel haber daha vereyim: Biriktirdiğim yeni hikayelerim var. Buraya yazmak için sabırsızlanıyorum.

Kısacası geri döndün canlar... (ya da biçız) :D Ufaktan haber vermek için kısa bir post atayım dedim. En son model maceralar, taş gibi adamlar, unutulmayacak hikayeler ve seksiz pozlar için tıklayınız moduna girin. Mouse'nuzun yenien GHH'ye dönmesi tek dileğim.

Seviliyorsunuz, görüşmek üzere...

Not: Connor'a bayıldığım doğrudur. Daha doğrusu How to Get Away With Murder'a bayılıyorum. Yazısı da gelebilir.

This entry was posted on 7 Kasım 2016 Pazartesi and is filed under ,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Yenİ ve HeyecanlI Hİkayelerİmle En kIsa Zamanda Gerİ Dönüyorum”