Başkaları İçin Kendimi Değiştiremem


Bir zamanlar buluştuğum bir çocuk bana ilk defa biriyle buluşacaksam sarı rengi giymemem gerektiğini, yanlış sinyaller verebileceğimi söylemişti. Üzerine bir de trip atmıştı bana. İşte o zamanlar gaylerin acayip insanlar olduğuna dair fikirlerimin temelleri beynimde oluşmaya başladı. Sarı yerine mor, pembe gibi bir şeyler giyseydim acaba mesajım ne olacaktı? Ya da baştan aşağı siyah giyseydim "Bu buluşmanın benim için cenazaden bir farkı yok" mesajını mı vermiş olacaktım? Bunları bilemiyorum. 

Dolabımı açıp baktığımda en çok beyaz renkte giysim var. Esmer tenli biriyim, bir de beyazı çok seviyorum. Buluşmada aman üzerime bir şey dökülür, leke görülür triplerine asla girmem. Başka bir çocuğa göre ise girmeliymişim. Beyaz yanlışmış. 

Ya bende bir sorun var, ya da cidden ben insanları anlamıyorum. En ufak bir şeyden büyük olaylar çıkarmak gaylerin yeteneklerinden, inanın biliyorum. Ama bir renk üzerine somurtmak veya buluşma sonrasında Whatsapp'ten "Bugün beni kırdın biraz. Sence de öyle değil mi?" yazmak kafayı yemekle aynı şey. 

Kimse için değişmem, değişeceksem kendim istemeliyim sadece. İnsanların başkaların neyi yapıp yapmayacaklarını söylemeleri garip. İlk buluşmada makarna yenmez ne demek yahu? Canım makarna yemek istiyorsa o makarnayı her şekilde yerim ben. Karşımdaki eğer laf edecek olursa onun da ağzına spagettiyi tıkarım. Sevdiğim şeylerden taviz vermem asla.

Telefonumda 5 dakika arayla tam 6 tane alarm kurulu çünkü uykuyu seviyorum.

Cumartesi akşamı evde vakit geçirince deli olmuyorum çünkü evde vakit geçirmeyi seviyorum.

Bira sevmiyorum diye alkolle aram yok sanıyorlar, bilmiyorlar ki kırmızı şaraba bayılıyorum.

Toplu taşıma araçları ya da araba kullanmaktan çok yürümeyi seviyorum.

Seks arıyorum diyen güzellikleri süzdükten sonra geri çevirmeyi artık sevmiyorum. Nerede duracağını bilmek lazım ama diye düşünüyorum. Herkesle de olmaz tabi lan. 

Seks için Gaziosmanpaşa'dan Kartal'a gecenin köründe giden insanları görünce şaşırıyorum. Asla kıçımı kaldırmam, mis gibi yataktayım olm.

Eğlenmeyi seviyorum, eğlenceli erkekleri seviyorum. Ciddi ya da somurtkan insanlar bana ruh emicileri hatırlatıyor.

En sevdiği dizi Arka Sokaklar olan gayler tanıyorum. Ve emin olun erkekler için değil kurgu için seviyorlar. Ben de bu dizinin zoom yapan kameranına hastayım :D

Yemekle ilgili her şeyi ama her şeyi seviyorum. Onu yeme kilo alırsın diyen biri son zamanlarda iyi ki karşıma çıkmıyor. Şöyle ağzım dolu dolu "Sana ne lan göt lalesi" dicem.

İlk buluşmada seks yapmayınca domestik ev gayi olmuş olmuyorum.

Bu kadar kötü özelliklere rağmen insanları yine de seviyorum.

Flörtleşmek hoşuma gidiyor, hele de bunu iyi becerebilen birine denk geldiysem tadından yenmiyor.

Her insandan bir şeyler kapmaya çalışıyorum, kapmak istemediğim tek şey bel soğukluğu.

Bütün bu maddelere rağmen yine de insan bir sike, bir göte tav oluyor. Bir arkadaşımla yatabilmek için Almanya'dan gelen birini gördü bu gözler. Oha lan oha! Hala şaşırıyorum. İnsanlar karşısındakinin sevdiği özellikleri görünce kapmak için anında o kalıba giriyor. Alttan alttan gizlice de bizi kendi sevdikleri şekile sokmak için çalışıyorlar. Kısacası kimse bizi bir kalıba sokmasın. Olduğum halimden gayet mutluyum. Bir mesaj vermek istiyorsam gayet açık bir şekilde karşımdakine söylerim, alengirli işlerle uğraşacak zamanım yok. Ne istediğimizi, kimi istediğimizi, nasıl istediğimizi açıkça dile getirmiş olsak İstanbul'daki gay hayatına daha olumlu bir gözle bakabilirdim. Bütün bu rezilliklere rağmen seviyor muyum? EVET!!! En azından nerede, nasıl davranması gerektiğini bildiğim için kafam rahat oluyor. 

Burada kişisel gelişimimle ilgili şeyler yazacağım. O zaman daha iyi anlayacaksınız. Hayır diyemeyen bir insandan ağzına gelen her şeyi pat pat söyleyen bir insana dönüşme hikayesi. Son olarak eğer bu aralar biriyle buluşursam ve üzerinde sarı bir şey görürsem çok pis yanlış anlayacağım(!)

[GHH]

This entry was posted on 16 Ağustos 2014 Cumartesi and is filed under ,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “Başkaları İçin Kendimi Değiştiremem”

  1. hep şunu söyledim,

    ilk önce insanlar bizi farklı olduğumuz için beğeniyor, sonra kendilerine göre şekillendirmeye çalışıyor, bu arada hayatımıza giriyorlar, ayrılmaz bir parçamız oluyor ve sonra şekillendirmeyi başaramadıkları için çekip gidiyorlar.

    göt gibi kalıyosun ortada.


    fln.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oluyor. Ve ben bunu ciddi anlamda hiçbir şekilde anlamıyorum :D

      Sil
  2. ilk buluşmada sarı giyersen ilişki de sararır solar diye mi düşünmüştü acaba bu garipliği kendinden menkul totoş?

    yeşil giymek ilişkiye açığım / hazırım anlamı taşıyordu galiba melis, öyle duymuştum. bir dahaki sefere beyefendi onu denesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, artık her şey olabilir diye düşünüyorum :D

      Ben eğer o kişiyi görürsem bu mesajını bizzat ileteceğim kendisine :p

      Sil