İçimde Ne Varsa Buraya Dökeceğim!

Herkese Seda Sayan öpücüğü kadar büyük bir selam!

Yeniden Blogger dünyasında olmak çok güzel bir duygu. Yazı yazmaya verdiğim ara karnımda inanılmaz sancılar oluşturmaya başladığı için, bu sefer normal bloguma dönmek yerine yeni bir tanesini açmaya karar verdim. Peki neden yeni blog?

Öncelikle blogumda gay dünyasına ait çok az şey paylaşabiliyordum. Ailemdeki bazı üyeler dahil olmak üzere blogumu neredeyse herkes bildiği için pek rahat değildim. Uzun bir süredir gay blogu açmayı düşünüyordum, kısmet bugüneymiş.

Yazma serüvenimde sadece bu blogtan vazgeçmeyeceğime eminim. Ajda estetik yaptırmaktan vazgeçer, ben buradan vazgeçmem. İçimde biriktirdiğim, anlatmam gereken çok konu var. 

Öncelikle size kendimden bahsedeyim biraz. 25 yaşında, hayatını yazarak kazanan bir insanım. İlhamımın çoğunu yaşadığım şehir olan İstanbul'dan alıyorum. Bir de denyo insanlardan. En son askere gidip geldim, zaten detaylıca burada yazacağım hakkında. Askerlik çok boş iş lan. Birçok insanla tanıştım, çoğunu sevdim, çoğundan nefret ettim. Yüz kızartıcı rezilliklerim, tek gecelik ilişkilerim, aşklarım, komik hikayelerim ve değişik maceralarım var. Ve hepsi de burada olacak. Anlatmam gerekiyor, yoksa patlayacağım. Belli bir sınırım yok, klavye duruncaya kadar inebildiğim kadar derine inebilirim. 

Bu blog ve sizler sayesinde bir sürü yeni şey öğreneceğime inanıyorum. En son yıllar önce E-disco.net forumuna üye olduğumda gay dünyasına ait yeni şeyler öğrenip hayatıma olumlu durumlar katmıştım. Umarım burası da ikinci adres olur. E-disco'yu özlüyorum ben. Keşke geri dönse herkes. Ednaaaaaa!

İlk yazı yazmak zor, hele ki benim gibi şu anda tatildeyseniz. Resmen otel odamda oturmuş yeni blog açarak ilk yazımı yazıyorum. Halbuki dışarıda ne İnglizler var. (Gerçi sarışın hepsi ve ben sarışın İngiliz sevmem pek)

Kısaca ana başlıklarını yazarsam bu blogda şunlar olacak:

  • Benim bu zamana kadar gay dünyası içerisinde yaşamış olduğum olaylar
  • Tanıştığım insanlar
  • İnternet dünyası ve daha fazlası
  • Eşcinsellikle ilgili haberlere yorumlarım
  • Kendimi nasıl keşfettim, iyi keşfetmiş miyim? :D
  • Askerde eşcinsel olmak
  • Pazartesi [anti]-sendromu (Benim zevkime göre size güzeller tanıtacağım)
  • Gay temalı filmler, animeler, diziler. İçinde gay karakter olan ve olmayan diziler
  • İstanbul hakkında her şey
  • Madonna diskografisi (Şaka şaka)
  • Demir ile Kuzey'in hikayesi (Bölüm sayısı bayağı fazla olacak. Gerçek hayatta yaşanmış bir hikaye)
  • Grindr, Hornet, Romeo, Manjam, Scruff, hatta Gabile (Herkes biliyor ki Gabile gizli maden)
  • Ve daha fazlası...

Genelde gay bloglarında depresif bir hava hakim oluyor. Ben bunu istemiyorum. Tabi ki oldukça ciddi konular da olacak burada ama daha tebessüm ettirici yazılar ortaya çıkarmak istiyorum. Okurken "oha, çüş, yok artık, jshdhjdhdhd" gibi tepkilerin verileceği yazılar istiyorum, istiyorum, istiyorum. 

İlk yazı pek bir sike benzemedi ama olsun. Tatildeyim lan ne yapayım. Herkese tekrardan merhaba diyor ve büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öpüyorum.

Ben kısaca [GHH]

This entry was posted on 7 Ağustos 2014 Perşembe and is filed under ,,,,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

13 Responses to “İçimde Ne Varsa Buraya Dökeceğim!”

  1. hoşgeldin öyleyse ;) (cybers'dan selamlar :P)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Ya Madonna diskografisi lütfen olsun bak izlemeye aldım onun için sflknhlksfj

      Sil
    2. Diskografi yazacak kadar iyi bilsem keşke. Gerçi Madonnayı kendisinden daha iyi tanıyan 2 tane arkadaşım var belki çok çok ileride bir gün yardım alıp yazarım jejejejjd. Madonna yı deli gibi dinlemeyen ama nasıl hikmetse gay olan insanlardanım haha :D

      Sil
    3. Neyse sağlık olsun. :( :D

      Sil
  3. hoşgeldiniz efenim, ben de askerde olduğumdan çok geç bir hoşgeldin oldu ama damdan düşenin halinden anlarsın sanırım ;)

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin diyorum sana ama Ajda esprin çok saçma. Söylemeden geçemeyeceğim. :)

    YanıtlaSil